November's Earworms

by - 2:30 PM



At the end of the day, you are all you got.


So yet another month has passed. I am still here. How many more days can I tell myself  "Everything will be fine", "Good things take time"...?

Welcome to November and my list of favourite songs for the month.


Am I wrong
For saying that I choose another way?
I ain't trying to do what everybody else doing
Just 'cause everybody doing what they all do
If one thing I know,
I'll fall but I'll grow
I'm walking down this road of mine, this road that I call home




 那些慢吞吞悲情的音樂 
 早說過愛過之後就是離別
 早該相信那些預言 我們也沒有多特別


原来你是 我最想留住的幸运
原来我们 和爱情曾经靠得那么近
那为我对抗世界的决定 那陪我淋的雨
一幕幕都是你 一尘不染的真心

与你相遇 好幸运
可我也失去 为你泪流满面的权利
但愿在我看不到的天际 你张开了双翼
遇见你的注定 她会有多幸运

青春是段跌跌撞撞的旅行
拥有着后知后觉的美丽
来不及感谢 是你给我勇气 让我能做回我自己



You May Also Like

0 comments